torsdag 22 november 2007

Pepparkakor och mjölk = Chips och öl?

Pepparkakor och mjölk blir det iaf till fotbollen ikväll, även om det kanske inte är det man naturligt associerar till fotboll. Jag är alldeles oavsett galen i pepparkakor, och inte alls lika galen i öl, så jag struntar i traditionen.

Ska se fotbollen hos T med honom och B. Förhoppningsvis en trevlig, lagom ansträngande kväll. Jag börjar känna mig sjuk (och därmed gnällig) så jag orkar inte göra något jobbigt. :)

De ringde från möbelbutiken idag och lovade köra ut min lånesoffa imorgon. Det var rätt snabbt jobbat tycker jag. Ska bli grymt skönt att få en soffa också, även om jag mest suttit framför datorn i min kontorsstol. Nu kommer jag väl sakna laptop grymt mkt istället, så snart får det bli en sådan härligt röd Vaio... ;)

Håll tummarna för att jag inte blir tokförkyld nu. Det är ett busy veckoslut coming up! Ska iaf bli jätteskönt att sova ut imorgon, slippa stiga upp tidigt är värt MYCKET. M skulle komma förbi en sväng imorgon också, ska bli gött att se henne.

Inga kommentarer: