onsdag 21 november 2007

Sömnbrist

Jag var SÅ trött när jag vaknade imorse. Helt otroligt.

Det har inte hänt så mycket idag. Vi har en ny kille på jobbet. En ung kille. Han ska vikariera mellan januari och maj, och är inne för att lära upp sig nu. Han verkar rätt rolig, så det blir säkert bra.

Nu sitter jag och äter pepparkakor och clementiner. Äntligen finns det sådana där underbara clementiner. Mmm... :)

Fick för övrigt en lite luddig middagsförfrågan igår, med en rätt ovanlig och rätt gullig "ursäkt". Inga konkreta förslag dock, så det finns inga planer.

Fick en komplimang igår också. Det har jag glömt berätta va? För mitt hår. Naturligtvis precis nu när jag bokat tid för att göra om det igen. Typiskt. Komplimanger är dock alltid trevliga att få, speciellt av folk man knappt känner. :)

Inga kommentarer: