tisdag 6 november 2007

Jobbsamtal och trumpetande

Väcktes av 2 saker idag. Ett samtal från jobbet (det nuvarande alltså) och gubben med den förbannade trumpeten. Inget av det speciellt roligt. Iofs var det dags att stiga upp för längesen när jag blev väckt, så det får väl vara okej. Jag förklarade att jag inte kunde jobba idag, och han slutade faktiskt spela på trumpeten efter bara ett par minuter. Så det hade kunnat vara betydligt värre.

Nu sitter jag och funderar på vad vi ska äta för mat ikväll. Skulle kunna ta med mig ruladerna som mamma gjort till mig, men jag är lite rädd att de kanske är för salta. Skulle så vara fallet ska de definitivt inte slösas bort på någon som inte uppskattar dem, det är de alldeles för goda för. ;) De får nog helt enkelt bli lunch (läs: frukost) istället, så får middagen bli ett senare problem.

Inga kommentarer: