måndag 19 november 2007

Väckning, dumlefrukost och dum skuldra

Blev väckt av syrran idag. Jag gillar inte att bli väckt, men det gjorde inte så mycket för hon är söt och jag saknar henne. Surrade en stund i telefon, sen dog hennes handset så då fortsatte vi på msn, och där är vi fortfarande. :)

Jag har ätit dumle till frukost, inte världens bästa frukost, jag vet.

Annars har jag börjat min morgon med att titta på ekonomi, och det är inte positivt. Jag gillar inte röda siffror och gudarna ska veta att det är många röda siffror just nu. Usch och fy.

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska äta till lunch, och deppar lite över min onda skuldra som aldrig riktigt vill bli frisk. Nu har jag dessutom varit ordentlig och använt voltaren gel, men det har inte hjälpt. Den gör fortfarande ont trots att jag i stort sett inte anstränger den alls.

Inga kommentarer: