måndag 5 november 2007

Mardrömsmåndag?

Eller är det bara jag som är negativ?

Jag har mailat min handledare idag och förklarat för honom att jag inte behöver något handledarmöte än på ett tag, men att jag trots allt fortfarande har hopp om att göra klart min uppsats den här terminen. Detta trots att jag själv börjar undra om jag kommer göra det. Det är inte riktigt likt mig. Vi får väl se.

Utöver det har jag inte gjort någonting, jag har t.ex. inte börjat med min uppsats. Vilket jag både kunde ha gjort och borde ha gjort. Jag har ätit frukost dock. Alltid något.

Pratat lite med min syster har jag också gjort, och föreslagit att hon ska komma och hälsa på mig till veckan. Jag hade egentligen tänkt åka hem mellan typ den 8/11 och den 13/11, men jag vet inte om det blir så. Jag vill väldigt gärna hem, men samtidigt så är det nog ännu mindre chans att jag tar tag i min uppsats isf.

Äsch, jag behöver lite inspiration bara, lite positiv inställning.

Förresten så får ni skärpa er, för jag behöver fortfarande en massa förslag på vettiga söndagsaktiviteter.

7 kommentarer:

Syster Salt sa...

Jag har inga förslag. Förutom att köpa en seriebox och se en massa, massa avsnitt istället för bara ett. =)

Mitt i mitt liv sa...

Seriebox var bra! Ser du hemmafruarna ? :-D Annars är det ju ett måste! Eller så börjar du gymträna :-D

Syster söt sa...

Seriebox var iofs bra, men egentligen var nog tanken att sitta mindre framför tv:n. Iofs, har man något bra att se så spelar det ingen större roll. :)

Jag ser faktiskt inte hemmafruarna annat än något enstaka avsnitt här och där. Skulle vilja se alla avsnitt av Gilmore Girls tror jag, det kanske är ett lämpligt söndagsprojekt. Gymträning är ju annars grymt bra, om det inte vore för att jag är så lat... ;) Hur gick det med ditt gymkort förresten, inhandlat?

Mitt i mitt liv sa...

Hörrö lillasystern! Nu var det dig det handlade om inte inte MITT JÄVLA GYMKORT! Nej jag har inte inhandlat nåt. Lär aldrig bli heller börjar jag inse. Jag är hopplös!

Mitt i mitt liv sa...

oj 2 inte skulle det INTE vara! Whatever..

Syster söt sa...

Ojojoj, det var tydligen en känslig fråga... ;) Vi får lösa den över en kopp te till veckan tycker jag, haha! Ska bli himla roligt att ses igen snart. :)

Unknown sa...

Du kan hälsa på vänner och spela Ratchet & Clank.