lördag 17 november 2007

Krångligt

Intensiv dag igår.

Tågen gick som de skulle trots bombhot mot centralen. Bra det.

After worken var helt okej. Jag träffade en pitebo, satte honom dessutom som pitebo på första försöket. Han hade bott här i 2 år och hade verkligen kvar sin dialekt. Antar att det är den där jäkla piteandan. Usch. Honom tappade vi hursomhelst bort i mitten av kvällen någonstans i ett "lokalbyte".

Fick sms igår också. Och telefonsamtal. Klart att det är roligt med uppmärksamhet, men lite jobbigt också.

Sen krånglade jag till det för mig i slutet av kvällen (natten, morgonen, whatever.
Nu återstår att se hur trassligt allt känns när jag har varit och jobbat idag. Ska till jobbet nu och jobba till ca 14.00. Hoppas att det inte märks hur utvilad jag är. Jag har sovit hela 3,5 h. Iofs är jag inte så trött nu, det är tjusningen när det blir under 4 h, då slipper man att det är jobbigt att stiga upp igen. Alltid nåt. :)

Over and out.

Inga kommentarer: