onsdag 14 november 2007

Hemköp, hemmafruar och Christine

Det blev en liten sväng till affären trots allt. Hade nog varit lika bra att inte gå dock eftersom jag mest lyckades få med mig onödiga och onyttiga saker som pepsi, godis och popcorn. Handlade iofs mjölk och ost också, but still.

Kom hem och kikade lite på hemmafruarna. Har ingen koll dock, har sett alldeles för lite av det för att hänga med. Nu tittar jag på Christine. Hon är rolig. Dessutom verkar hon ungefär lika ilsken som jag om hon inte får sova. ;)

Blev ett kort samtal till syrran bara. Hon var alldeles för upptagen med förberedelser inför filmfestivalen för att vara rolig. Ringde mamma och pappa också och meddelade att jag kommit hem i ordning. Jag ska se lite mer på TV och sen är det sängen som gäller. Förhoppningsvis utan sömnproblem. :)

2 kommentarer:

Syster Salt sa...

Sorry. =)

Syster söt sa...

Hmm, okej då. Högst motvilligt förlåter jag dig. :P