fredag 9 november 2007

Snö, kyla och djur

Kom hem till snön. Du fick helt rätt B, haha. Tydligen har det snöat inatt, så det ligger ca 1 dm nu. Det är jättevackert, men jag tycker nog att det är lite väl kallt. Det är kring 12 minusgrader, så det är egentligen speciellt kallt alls.

Pappa hämtade mig på flyget, och sen har jag spenderat dagen med honom. Vi åkte hem och åt lunch. Sedan har vi varit uppe hos hästarna och tittat på nya stallet. Inne hos mamma en sväng och klappat (läs: matat) katten.

Nu sitter jag och fixar med lite pappersarbete åt pappa, ska åka upp till mamma om en stund och elda. :)

2 kommentarer:

Syster Salt sa...

Krama mamma och pappa, men alldeles särskilt den söta lilla snuskissen.

Syster söt sa...

Will do. :) Han är jättesöt, hänger runt fötterna på mig mest hela tiden, och ligger och sover på mig när jag läser. Idag attackerade han mig dock, försökte bita mig i knät. Knaskatt. :)