torsdag 22 november 2007

Trött och irriterad

Nu är jag tokseg, och dessutom irriterad. Innan jag spelade som reserv i div. III i Allsvenskan var jag nog med att kolla om det skulle innebära några problem för att senare spela div IV. Nej då, det var bara en dispens och den skulle jag få isf (det var ingen som antydde att den isf skulle hanteras centralt.

Nu har jag mailat om det (tyvärr) nödvändiga klubbytet inför premiären av div. IV. Allt såg ut att gå bra, så fick jag plötsligt ett mail där jag fick reda på att jag var tvungen att begära en dispens hos förbundets tävlingskommitté för att få spela div. IV i år.

Det mailet kom precis efter att förbundets representant hade frågat min gamla klubb om de hade några invändningar mot klubbytet. Sammanträffande? Jag hoppas verkligen det.

Inga kommentarer: